KUGL 368

Elektroninė bankininkystė – greitas, saugus ir šiuolaikiškas būdas atlikti šias finansines operacijas nekeliant kojos iš namų:

  • Atlikite mokėjimus internetu, už kuriuos taikomi įkainiai – vieni mažiausių Lietuvoje.
  • Prisijunkite prie Valstybinės mokesčių inspekcijos, „Sodros“, Nacionalinės mokėjimo agentūros ir Elektroninių valdžios vartų sistemų.
  • Atsiskaitykite už komunalines ir kitas paslaugas.
  • Atsiskaitykite už prekes ir paslaugas e. parduotuvėse.
  • Sudarykite terminuotojo arba taupomojo indėlio sutartį.*
  • Peržiūrėkite informaciją apie turimus kreditus: mokėjimo grafikus, palūkanas, kredito dengimo istoriją, pagrindines sąlygas.
  • Išsiųskite žinutę kredito unijai.
  • Užregistruokite mokėjimo kortelę saugiems pirkimams.
  • Įkelkite ir savo kredito unijai pateikite nustatyto formato arba laisvos formos prašymus bei kitus dokumentus.

*Taikoma palūkanų premija 0,05 proc. dedantiems terminuotą e.indelį, jei suma didesnė negu 1 450 Eur ir laikotarpis ilgesnis negu 361 kalendorinė diena. Dedantiems taupomąjį e.indelį - palūkanų premija 0,10 proc., jei suma didesnė negu 2 000 Eur ir laikotarpis ilgesnis negu 365 kalendorinės dienos.

„i-Unija“ naudotojų patogumui, prie el. bankininkystės galima prisijungti trimis skirtingais būdais:

  • Vienkartiniu saugos kodu, siunčiamu trumpąja SMS žinute
  • Mobiliuoju e. parašu
  • Tapatybės nustatymo programėle „Smart-ID“

Jungimosi prie „i-Unija“ priemonė

1 operacijos max. suma, EUR

Dienos operacijų max. suma, EUR

Vienkartinis saugos kodas (SMS)

1 000 Eur

(pateikus prašymą, galimas limito didinimas iki 3 000 Eur)

3000 Eur

SMART ID

1 200 Eur

(pateikus prašymą, galimas limito didinimas iki 150 000 Eur)

3 000 Eur

(pateikus prašymą, galimas limito didinimas iki 150 000 Eur)

Mobilus parašas

1 000 Eur

(pateikus prašymą, galimas limito didinimas iki 150 000 Eur)

3 000 Eur

(pateikus prašymą, galimas limito didinimas iki 150 000 Eur)

Dėmesio! Prieš atlikdami mokėjimus įsitikinkite, kad nurodėte teisingą gavėjo sąskaitos numerį. Kitu atveju, net ir nurodžius teisingą gavėjo pavadinimą, piniginės lėšos gali būti įskaitytos į kito asmens sąskaitą.

 Dizainas i unija

Vienkartiniai saugos kodai, siunčiami SMS žinute

Vienkartiniai saugos kodai, siunčiami SMS pranešimais skirti kliento identifikavimui internetinėje bankininkystėje bei jo atliktų operacijų patvirtinimui. Šie vienkartiniai – 4 skaitmenų saugos kodai, siunčiami į kliento nurodytą mobiliojo telefono numerį, kiekvieno prisijungimo prie sistemos bei kiekvienos operacijos (išskyrus pervedimus tarp savo sąskaitų) tvirtinimui ir kliento turi būti įvesti į tam skirtą internetinės bankininkystės sritį.

Telefono numerį SMS  vienkartinių kodų siuntimui, galite pateikti šiais būdais:

  • pateikus standartizuotą prašymą kredito unijoje;
  • prisijungus prie LKU internetinės bankininkystės su mobiliuoju elektroniniu parašu, pasirinkite: Mano i-Unija -> Mano duomenys. Jeigu esate kredito unijai pateikę nors vieną savo mobilaus telefono numerį, tada pasirinkite „Kontaktai“ ir varnele nurodykite tą mobilaus telefono numerį, kurį pageidaujate naudoti prisijungimui prie i-Unija / operacijų tvirtinimui. Jeigu nesate pateikę nei vieno mobilaus telefono numerio – pasirinkę „Kontaktai“, paspauskite „Naujas“ ir įveskite pageidaujamą naudoti mobilaus telefono numerį. Išsaugoję duomenis, varnele nurodykite, jog pageidaujate naują mobilaus telefono numerį naudoti  prisijungimui prie i-Unija / operacijų tvirtinimui.

Smart-ID programėlė

Tai bendrovės „SK ID Solutions“ sukurta nemokama programėlė išmaniesiems įrenginiams – telefonams ar planšetiniams kompiuteriams, kuri leidžia asmeniui prisijungti ir tvirtinti operacijas internetinėje bankininkystėje „i-Unija“. Programėlė veikia įrenginiuose su Android ar iOs operacine sistema, atsisiųsti ją galima iš „Google Play“ arba „App Store“. Atsisiuntę Smart-ID programėlę, susikursite tik Jūsų valdomą paskyrą su savo sukurtais PIN kodais, kuriuos naudosite prisijungimui ir operacijų tvirtinimui.

Prisijungti prie i-Unija galite naudodamiesi tik kvalifikuota Smart-ID paskyra (atsidarius programėlę, jos fonas yra baltas). Jeigu programėlės fonas yra žalias – Jūsų paskyra nėra kvalifikuota ir Jums prisijungti nepavyks. Kad paskyra taptų kvalifikuota galite ją susikurti iš naujo, naudodami mobilųjį elektroninį parašą, tapatybės kortelę arba biometrinį identifikavimą, daugiau informacijos čia.

Jūsų paskyra galioja 3 metus. Prieš pasibaigiant paskyros galiojimo laikui, programėlė pateiks informavimo pranešimą apie artėjančią paskyros galiojimo pabaigą. Paspaudus „Atnaujinti paskyrą“ sekite instrukcijas telefono ekrane ir atsinaujinkite savo Smart-ID paskyrą.

  • Norėdami prisijungti prie LKU internetinės bankininkystės su Smart-ID, turite įvesti naudotojo kodą ir slaptažodį. Tuomet pasirinkite prisijungimą Smart-ID priemone.
  • Kompiuterio ir išmaniojo įrenginio ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir išmaniojo įrenginio ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa ir įveskite savo sukurtą PIN1 kodą Smart-ID programėlėje, tokiu būdu patvirtinsite prisijungimo veiksmą.
  • Norėdami patvirtinti mokėjimo operacijas, pasirinkite patvirtinti mokėjimą. Kompiuterio ir išmaniojo įrenginio ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą ir operacijos sumą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir išmaniojo įrenginio ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa ir operacijos suma yra ta, kurią ir pageidaujate atlikti. Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite savo sukurtą PIN2 kodą Smart-ID programėlėje, tokiu būdu patvirtinsite mokėjimo veiksmą.
  • Nesėkmingai įvedus PIN kodą tris kartus iš eilės pirmą kartą, Jūsų paskyra bus užblokuota 3 val.. Tai padarius tris kartus iš eilės antrą kartą, Jūsų paskyra bus užblokuota 24 val. Trečiojo nesėkmingo bandymo atveju Jūsų paskyra bus užblokuota be galimybės atblokuoti. Tokiu atveju Jums reikės ištrinti turimą paskyrą ir susikurti ją iš naujo.

Mobilusis e.parašas

Tai viena saugiausių elektroninių asmens identifikavimo priemonių, kuri leidžia prisijungti ir vykdyti operacijas internetinėje bankininkystėje. Kaip ir tikrasis asmens parašas, mobilusis e. parašas gali priklausyti tik fiziniam asmeniui.

Nuvykite į savo ar pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus („Тelia“, „Bitės“, „Teledema“ arba „Tele2“) saloną, kur vietoje Jūsų esamos operatoriaus SIM kortelės bus Jums išduota nauja SIM kortelė su mobilaus elektroninio parašo sertifikatu. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Aktyvinkite paslaugą pagal operatoriaus pateiktą instrukciją. Dėmesio: mobilus parašas gali būti išduotas tik mobiliųjų operatorių abonentams. Išankstinio mokėjimo paslaugų naudotojams mobilus e. parašas neišduodamas.

Mobilus elektroninis parašas veikia tiek su paprastais, tiek su išmaniaisiais telefonais, tačiau yra modelių, kuriuose šia paslauga naudotis negalima. Šių telefonų sąrašą galite rasti čia

Mobilų elektroninį parašą galima naudoti ne tik jungiantis prie  internetinės bankininkystės, bet ir norint prisijungti prie „Sodros“, LR savivaldybių, įvairių paslaugų teikėjų sistemų. Visą sąrašą, kur galite pasinaudoti mobiliu elektroniniu parašu, galite rasti adresu https://www.elektroninis.lt/ .

  • Norėdami prisijungti prie LKU internetinės bankininkystės su mobiliuoju elektroniniu parašu, turite įvesti naudotojo kodą ir slaptažodį. Tuomet pasirinkite prisijungimą mobiliu elektroniniu parašu. Pasirinkę, kad norite prisijungti mobiliu elektroniniu parašu, turite paspausti mygtuką „Toliau“.
  • Kompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa ir paspauskite mygtuką „Gerai“.
  • Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite prisijungimo veiksmą.
  • Norėdami patvirtinti mokėjimo operacijas, pasirinkite patvirtinti mokėjimą. Kompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa. Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite mokėjimo veiksmą.

Naudodami mobilųjį e. parašą jungtis prie internetinės bankininkystės galite nemokamai, tačiau mokestį gali taikyti Jūsų pasirinkto mobiliojo ryšio operatorius.

Norėdami blokuoti ar atšaukti mobilųjį elektroninį parašą turite kreiptis į mobilaus ryšio operatorių, išdavusį SIM kortelę. Nedelsiant kreipkitės į savo mobilaus ryšio operatorių jei praradote telefoną su SIM kortele kurioje įdiegtas mobilus elektroninis parašas arba įtariate, kad sPIN kodas tapo žinomas tretiesiems asmenims.

Internetinės bankininkystės "i-Unija" naudojimosi instrukciją rasite čia

Elektroninių paslaugų naudojimo taisykles: Elektroninių_paslaugų_teikimo_ir_naudojimo_taisyklės.docx

Tai viena populiariausių mokėjimo kortelių, kuri Jums leis atsiskaityti už pirkinius ir paslaugas įprastose prekybos ir paslaugų vietose ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

„Maestro“ debeto kortelės privalumai:

maestro-korteles-vizualizacija-lku-kredito-uniju-grupe

  • Atlyginimą, stipendiją, pensiją, socialines išmokas ir kitas lėšas saugiai laikysite savo kortelės sąskaitoje.
  • Saugiai atsiskaitysite internetu.
  • Bekontakčiai mokėjimai iki 50 Eur ir jokio PIN kodo.
  • Patraukliomis sąlygomis bankomatuose „MEDUS“ galėsite išgryninti turimas lėšas ir įnešti grynuosius visoje Lietuvoje.
  • Specialūs pasiūlymai mokėjimo kortelių turėtojams.

  

Operacijos kortele ir limitai

Debeto kortelė „Maestro“

Kredito limitas Kredito limitas neleidžiamas
Pirkimas internetu
Taip

Bekontaktis mokėjimas

Taip

El. bankininkystė
Taip
Prarastos kortelės blokavimas Taip
Kortelės galiojimo laikas 4 metai

Grynųjų pinigų išėmimo bankomate per 24 val. limitas (suma)

1 500 €

Per 24 val. leistinas grynųjų pinigų išėmimo bankomate operacijų skaičius

5

Operacijų limitas (atsiskaitant už prekes ir paslaugas) per 24 val. (suma)

3 000 €

Atsiskaitymų už prekes ir paslaugas operacijų skaičiaus limitas (per 24 val.)

10

Grynųjų pinigų išėmimo/įnešimo Perlo terminale minimali suma

5 €

Grynųjų pinigų išėmimo/įnešimo Perlo terminale maksimali suma

500 €

Operacijos užsienio valiuta

Mokėjimo operacijos konvertuojamos ir nurašomos nuo kortelės sąskaitos  tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „MasterCard“ nustatytu valiutos konvertavimo kursu. Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimo operacijos atlikimo ir operacijos nurašymo nuo sąskaitos dieną valiutos konvertavimo kursai gali skirtis. Daugiau informacijos galite matyti savo sąskaitos išrašuose.

Jeigu tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „MasterCard“ nustatytas valiutos konvertavimo kursas nesutampa su tos dienos Europos centrinio banko paskelbtu pagrindiniu valiutos keitimo kursu ir yra didesnis, šis valiutų kursų skirtumas yra prilyginamas valiutos keitimo antkainiui, kurį kortelės turėtojas sumoka „MasterCard“ tarptautinei mokėjimo kortelių organizacijai. LKU grupės kredito unijos už atsiskaitymus Maestro ir MasterCard mokėjimo kortelėmis užsienio valiuta, kai tai operacija atliekama kita valiutai nei eurai, netaiko jokio valiutos keitimo mokesčio.

Dažniausiai užduodami klausimai:
Kaip užsisakyti mokėjimo kortelę?

Asmuo turi atvykti į kredito uniją ir pateikti užpildytą nustatytos formos prašymą išduoti mokėjimo kortelę.

Ar galima mokėjimo kortelę susieti su mokėjimo sąskaita?

Debeto ir kredito kortelės turi atskiras savo sąskaitas, todėl su mokėjimo sąskaita susiejimas negalimas.

Ar galima mokėjimo kortele atsiskaityti internete?

Mokėjimo kortele galite atsiskaityti tose interneto parduotuvėse, kuriose yra nurodytas „Maestro“, „MasterCard“ ženklas.

Kaip saugiai atsiskaityti mokėjimo kortele internete?

Prisijunkite prie el. bankininkystės „i-Unija“ ir užregistruokite mokėjimo kortelę saugiems pirkimams. Tai padarysite atlikę veiksmus nurodyta tvarka:

  1. Prisijunkite prie el. bankininkystės „i-Unija“.
  2. Pasirinkite „Sąskaitos“ -> „Mokėjimo kortelės“ -> „Saugus pirkimas“.
  3. Pasirinkite kortelę ir stulpelyje „Veiksmai“ paspauskite „Registruoti“.
  4. Įveskite savo susikurtą nuolatinį slaptažodį.
  5. Įveskite mobilaus telefono numerį, kuriuo bus siunčiami vienkartiniai saugos kodai.
Kaip apsipirkti mokėjimo kortele, kuri jau registruota saugiems atsiskaitymams?
  1. Elektroninėje parduotuvėje, pažymėtoje „MasterCard® SecureCode™“ ženklu, išsirinkę prekę ar paslaugą įveskite įprastus mokėjimo kortelės duomenis, skirtus atsiskaityti internete: kortelės numerį, jos galiojimo datą ir triženklį kortelės saugos kodą (CVC2 arba CVV2).
  2. Sistema Jus automatiškai nukreips į LKU kredito unijų grupės saugaus atsiskaitymo internetu svetainės langą.
  3. Įsitikinkite, kad visa apie pirkimą pateikta informacija yra teisinga, ir suveskite savo susikurtą slaptažodį.
  4. Sistema Jus nukreips į naują langą, kuriame įveskite SMS žinute iš LKU grupės kredito unijos gautą vienkartinį saugos kodą, kuris yra sudarytas iš skaitmenų.
  5. Jums įvedus teisingą saugos kodą, mokėjimas patvirtinamas.
  6. Bent vieną iš kodų suvedus neteisingai, sistema Jus grąžins į patvirtinimo langą, kad abu kodus tikrai suvestumėte teisingai.
  7. Parduotuvėse, kurios nėra pažymėtos „MasterCard® SecureCode™“ logotipu, Jūs ir toliau galėsite atsiskaityti Jums įprastu būdu.
Kur galima sužinoti mokėjimo kortelės likutį?

Mokėjimo kortelės likutį galite sužinoti:

  • savo kredito unijoje;
  • prisijungus prie el. bankininkystės „i-Unija“;
  • bankomate „MEDUS“;
  • paskambinus į „Worldline Baltic“ tel. nr. (8-5) 215 1177 (bet kuriuo paros metu);
  • loterijos „Perlas“ terminale;
  • visų Lietuvoje veikiančių bankų bankomatuose.
Ką daryti, jei pamiršote mokėjimo kortelės PIN kodą?

Asmuo turi atvykti į kredito uniją ir pateikti nustatytos formos prašymą dėl kortelės dublikato išdavimo.

Kiek kartų galima suklysti renkant PIN kodą?

Neteisingai įvesti PIN kodą galima:

  • 3 kartus bankomate (3-čią kartą įvedus neteisingą PIN kodą, bankomatas kortelę įtrauks).
  • 5 kartus, jeigu atsiskaitoma kortele prekybos vietoje. Po 5-to neteisingo PIN kodo įvedimo, kortele atsiskaityti nebegalėsite, todėl prašome kreiptis į kredito uniją dėl kortelės pakeitimo.
Kaip galiu pakeisti savo mokėjimo kortelės PIN kodą?

Turimos mokėjimo kortelės PIN kodą galite pasikeisti bet kuriame „MEDUS“ bankomate.

Ką daryti, jei mokėjimo kortelę įtraukė bankomatas, kortelė buvo pamesta arba pavogta?

Skambinkite į kortelių centrą „Worldline Baltic“ tel. (8-5) 215 1177 (bet kuriuo paros metu) ir užblokuokite savo mokėjimo kortelę. Taip pat kreipkitės į savo kredito uniją, kad Jums būtų pagaminta nauja kortelė.

Kaip atnaujinti mokėjimo kortelę?

Mokėjimo kortelė galioja iki mėnesio, nurodyto ant mokėjimo kortelės, paskutinės dienos. Pasibaigus kortelės galiojimo terminui ir raštu nepranešus kredito unijai prieš 30 kalendorinių dienų iki kortelės galiojimo termino pabaigos apie kortelės sutarties nutraukimą, kredito unija Jums pagamins naują mokėjimo kortelę.

Jeigu kortelės galiojimo paskutinį mėnesį negalėsite atsiimti atnaujintos mokėjimo kortelės, galima kortelę atnaujinti anksčiau laiko, t. y. iki kortelės galiojimo pabaigos likus ne daugiau nei 90 dienų.

Ką daryti, jeigu buvo negauti pinigai bankomate arba nuo mokėjimo kortelės sąskaitos nuskaitytos lėšos už operaciją, kurios pats kortelės turėtojas neatliko?

Asmuo turi atvykti į kredito uniją ir pateikti nustatytos formos pretenziją dėl neteisingai nuo sąskaitos nuskaitytų lėšų.

Kaip užblokuoti bekontakčio atsiskaitymo funkcionalumą?

Asmuo turi atvykti į kredito uniją ir pateikti nustatytos formos prašymą arba atsiųsti laisvos formos prašymą per el. bankininkystę „i-Unija“.

Kada galima pasinaudoti bekontakčio apmokėjimo paslauga?

Atsiskaitant mokėjimo kortelių skaitytuvuose su nurodytu bekontakčio atsiskaitymo simboliu, nereikalaujamas PIN kodas, jei operacijos suma neviršija 50 €. Kai kuriais atvejais, atliekant atsiskaitymus iki 50 €, skaitytuvas gali paprašyti įvesti PIN kodą. Tai papildomas saugumo sprendimas, leidžiantis įsitikinti, kad kortelė nėra prarasta ir ja naudojasi būtent jos savininkas.

 
Dėmesio! Jeigu praradote mokėjimo kortelę ar jos PIN kodą sužinojo kitas žmogus, nedelsdami ją blokuokite. Tai galite padaryti bet kuriuo paros metu paskambinę į UAB „Worldline Baltic“ tel.  8 5 215 1177. Užblokavus mokėjimo kortelę svetimi asmenys negalės pasinaudoti Jūsų kortelės sąskaitoje esančiais pinigais.

Tai tarptautinė mokėjimo kortelė, su kuria galėsite naudotis tiek nuosavomis lėšomis, tiek suteikto kredito limitu, taip pat patogiai keliauti ir apsipirkti Lietuvoje bei užsienyje.

„MasterCard Standard“ kredito kortelės privalumai:

  • Galėsite naudoti nuosavas lėšas arba suteiktą kredito limitą.
  • Saugiai atsiskaitysite internetu.
  • Bekontakčiai mokėjimai iki 50 Eur ir jokio PIN kodo.
  • Grąžinę visą skolą ar jos dalį, Jūs vėl iš karto galėsite naudotis visu kreditu ar grąžinta kredito limito dalimi.
  • Palūkanos mokamos tik palūkanų už panaudotą kredito limitą.
  • Patogu keliaujant: galėsite užsisakyti viešbučio kambarį ar lėktuvo bilietą bei pasinaudoti Kelionių draudimo paslauga.
  • Patraukliomis sąlygomis bankomatuose „MEDUS“ galėsite išgryninti turimas lėšas ir įnešti grynuosius visoje Lietuvoje.

 

  

Operacijos kortele ir limitai

Kredito kortelė „MasterCard Standard“

Kredito limitas Taip
Maksimalus kredito limitas
Iki 6 000
Pirkimas internetu
Taip

Bekontaktis mokėjimas

Taip

El. bankininkystė
Taip
Prarastos kortelės blokavimas Taip
Kortelės galiojimo laikas 4 metai

Grynųjų pinigų išėmimo bankomate per 24 val. limitas (suma)

3 000 €

Per 24 val. leistinas grynųjų pinigų išėmimo bankomate operacijų skaičius

10

Operacijų limitas (atsiskaitant už prekes ir paslaugas) per 24 val. (suma)

6 000 €

Atsiskaitymų už prekes ir paslaugas operacijų skaičiaus limitas (per 24 val.)

20

Grynųjų pinigų išėmimo/įnešimo Perlo terminale minimali suma

5 €

Grynųjų pinigų išėmimo/įnešimo Perlo terminale maksimali suma

500 €

Operacijos užsienio valiuta

Mokėjimo operacijos konvertuojamos ir nurašomos nuo kortelės sąskaitos  tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „MasterCard“ nustatytu valiutos konvertavimo kursu. Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimo operacijos atlikimo ir operacijos nurašymo nuo sąskaitos dieną valiutos konvertavimo kursai gali skirtis. Daugiau informacijos galite matyti savo sąskaitos išrašuose.

Jeigu tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „MasterCard“ nustatytas valiutos konvertavimo kursas nesutampa su tos dienos Europos centrinio banko paskelbtu pagrindiniu valiutos keitimo kursu ir yra didesnis, šis valiutų kursų skirtumas yra prilyginamas valiutos keitimo antkainiui, kurį kortelės turėtojas sumoka „MasterCard“ tarptautinei mokėjimo kortelių organizacijai. LKU grupės kredito unijos už atsiskaitymus Maestro ir MasterCard mokėjimo kortelėmis užsienio valiuta, kai tai operacija atliekama kita valiutai nei eurai, netaiko jokio valiutos keitimo mokesčio.

Dažniausiai užduodami klausimai:
Kaip užsisakyti mokėjimo kortelę?

Asmuo turi atvykti į kredito uniją ir pateikti užpildytą nustatytos formos prašymą išduoti mokėjimo kortelę.

Kredito kortelė su kredito limitu išduodama nuolatines pajamas gaunantiems Lietuvos piliečiams, dirbantiems savo šalyje, užsienyje ar savarankiškai, t. y. pagal individualios veiklos pažymėjimą ar verslo liudijimą. Prieš tai įvertinamas nario, prašančio išduoti mokėjimo kortelę, finansinis pajėgumas pagal kredito unijoje nustatytas vidines procedūras. Sprendimą priima atsakingas unijos darbuotojas.

Kokias sąlygas būtina atitikti norint gauti kredito kortelę su kredito limitu?

  • Bendra visų šeimos įsipareigojimų mėnesio įmokų suma negali viršyti 40 proc. visų per mėnesį gaunamų šeimos grynųjų pajamų.
  • Finansavimo galimybės ir sąlygos priklauso ir nuo mokumo istorijos bei įsipareigojimų vykdymo kreditoriams.

Kokius dokumentus reikia pateikti?

  • Gali būti reikalinga pažyma apie paskutinių 6 mėnesių darbo užmokestį ir darbo sutartis.
  • Pajamas gaunant iš užsienio, bus reikalinga pažyma apie paskutinių 6 mėn. darbo užmokestį, darbo sutartis ir bankinės sąskaitos išrašai, liudijantys pajamų gavimą.
  • Pajamas gaunant pagal verslo liudijimą, dirbant pagal individualios veiklos pažymą ar gaunant nuomos pajamas, bus reikalinga pajamų deklaracija, patvirtinta Valstybinės mokesčių inspekcijos.
  • Kitos pažymos ar dokumentai, liudijantys šeimos pajamų gavimą.

Kokio laikotarpio pajamos vertinamos?

  • Dirbant pagal darbo sutartį, individualią veiklą ar pagal verslo liudijimą, bus vertinamos mažiausiai 6 mėn. laikotarpio pajamos.
  • Pajamas gaunant iš užsienio, bus vertinamos mažiausiai 12 mėn. laikotarpio pajamos.

Norėdami įsigyti kortelę, pateikite užpildytą nustatytos formos prašymą išduoti mokėjimo kortelę.

Ar galima mokėjimo kortelę susieti su mokėjimo sąskaita?

Debeto ir kredito kortelės turi atskiras savo sąskaitas, todėl su mokėjimo sąskaita susiejimas negalimas.

Ar galima mokėjimo kortele atsiskaityti internete?

Mokėjimo kortele galite atsiskaityti tose interneto parduotuvėse, kuriose yra nurodytas „Maestro“, „MasterCard“ ženklas.

Kaip saugiai atsiskaityti mokėjimo kortele internete?

Prisijunkite prie el. bankininkystės „i-Unija“ ir užregistruokite mokėjimo kortelę saugiems pirkimams. Tai padarysite atlikę veiksmus nurodyta tvarka:

  1. Prisijunkite prie el. bankininkystės „i-Unija“.
  2. Pasirinkite „Sąskaitos“ -> „Mokėjimo kortelės“ -> „Saugus pirkimas“.
  3. Pasirinkite kortelę ir stulpelyje „Veiksmai“ paspauskite „Registruoti“.
  4. Įveskite savo susikurtą nuolatinį slaptažodį.
  5. Įveskite mobilaus telefono numerį, kuriuo bus siunčiami vienkartiniai saugos kodai.
Kaip apsipirkti mokėjimo kortele, kuri jau registruota saugiems atsiskaitymams?
  1. Elektroninėje parduotuvėje, pažymėtoje „MasterCard® SecureCode™“ ženklu, išsirinkę prekę ar paslaugą įveskite įprastus mokėjimo kortelės duomenis, skirtus atsiskaityti internete: kortelės numerį, jos galiojimo datą ir triženklį kortelės saugos kodą (CVC2 arba CVV2).
  2. Sistema Jus automatiškai nukreips į LKU kredito unijų grupės saugaus atsiskaitymo internetu svetainės langą.
  3. Įsitikinkite, kad visa apie pirkimą pateikta informacija yra teisinga, ir suveskite savo susikurtą slaptažodį.
  4. Sistema Jus nukreips į naują langą, kuriame įveskite SMS žinute iš LKU grupės kredito unijos gautą vienkartinį saugos kodą, kuris yra sudarytas iš skaitmenų.
  5. Jums įvedus teisingą saugos kodą, mokėjimas patvirtinamas.
  6. Bent vieną iš kodų suvedus neteisingai, sistema Jus grąžins į patvirtinimo langą, kad abu kodus tikrai suvestumėte teisingai.
  7. Parduotuvėse, kurios nėra pažymėtos „MasterCard® SecureCode™“ logotipu, Jūs ir toliau galėsite atsiskaityti Jums įprastu būdu.
Kur galima sužinoti mokėjimo kortelės likutį?

Mokėjimo kortelės likutį galite sužinoti:

  • savo kredito unijoje;
  • prisijungus prie el. bankininkystės „i-Unija“;
  • bankomate „MEDUS“;
  • paskambinus į „Worldline Baltic“ tel. nr. (8-5) 215 1177 (bet kuriuo paros metu);
  • loterijos „Perlas“ terminale;
  • visų Lietuvoje veikiančių bankų bankomatuose.
Ką daryti, jei pamiršote mokėjimo kortelės PIN kodą?

Asmuo turi atvykti į kredito uniją ir pateikti nustatytos formos prašymą dėl kortelės dublikato išdavimo.

Kiek kartų galima suklysti renkant PIN kodą?

Neteisingai įvesti PIN kodą galima:

  • 3 kartus bankomate (3-čią kartą įvedus neteisingą PIN kodą, bankomatas kortelę įtrauks).
  • 5 kartus, jeigu atsiskaitoma kortele prekybos vietoje. Po 5-to neteisingo PIN kodo įvedimo, kortele atsiskaityti nebegalėsite, todėl prašome kreiptis į kredito uniją dėl kortelės pakeitimo.
Kaip galiu pakeisti savo mokėjimo kortelės PIN kodą?

Turimos mokėjimo kortelės PIN kodą galite pasikeisti bet kuriame „MEDUS“ bankomate.

Ką daryti, jei mokėjimo kortelę įtraukė bankomatas, kortelė buvo pamesta arba pavogta?

Skambinkite į kortelių centrą „Worldline Baltic“ tel. (8-5) 215 1177 (bet kuriuo paros metu) ir užblokuokite savo mokėjimo kortelę. Taip pat kreipkitės į savo kredito uniją, kad Jums būtų pagaminta nauja kortelė.

Kaip atnaujinti mokėjimo kortelę?

Mokėjimo kortelė galioja iki mėnesio, nurodyto ant mokėjimo kortelės, paskutinės dienos. Pasibaigus kortelės galiojimo terminui ir raštu nepranešus kredito unijai prieš 30 kalendorinių dienų iki kortelės galiojimo termino pabaigos apie kortelės sutarties nutraukimą, kredito unija Jums pagamins naują mokėjimo kortelę.

Jeigu kortelės galiojimo paskutinį mėnesį negalėsite atsiimti atnaujintos mokėjimo kortelės, galima kortelę atnaujinti anksčiau laiko, t. y. iki kortelės galiojimo pabaigos likus ne daugiau nei 90 dienų.

Ką daryti, jeigu buvo negauti pinigai bankomate arba nuo mokėjimo kortelės sąskaitos nuskaitytos lėšos už operaciją, kurios pats kortelės turėtojas neatliko?

Asmuo turi atvykti į kredito uniją ir pateikti nustatytos formos pretenziją dėl neteisingai nuo sąskaitos nuskaitytų lėšų.

Kaip užblokuoti bekontakčio atsiskaitymo funkcionalumą?

Asmuo turi atvykti į kredito uniją ir pateikti nustatytos formos prašymą arba atsiųsti laisvos formos prašymą per el. bankininkystę „i-Unija“.

Kada galima pasinaudoti bekontakčio apmokėjimo paslauga?

Atsiskaitant mokėjimo kortelių skaitytuvuose su nurodytu bekontakčio atsiskaitymo simboliu, nereikalaujamas PIN kodas, jei operacijos suma neviršija 50 €. Kai kuriais atvejais, atliekant atsiskaitymus iki 50 €, skaitytuvas gali paprašyti įvesti PIN kodą. Tai papildomas saugumo sprendimas, leidžiantis įsitikinti, kad kortelė nėra prarasta ir ja naudojasi būtent jos savininkas.

„MasterCard Standard“ turėtojai gali apsaugoti save ir savo šeimos narius nuo netikėtų papildomų išlaidų kelionėje.

  • „MarterCard Standard“ kortelės Kelionių draudimas galioja jos turėtojui ir kartu keliaujantiems šeimos nariams: vaikams, įvaikiams ir globotiniams iki 18 metų, sutuoktiniui, sugyventiniui arba asmeniui, bendrai gyvenančiam neįregistravus santuokos ir siejamam bendro ūkio ne mažiau kaip vienerius metus.
  • Medicininių išlaidų ir kelionės atšaukimo atvejais draudimo apsauga galioja, kai apdraustojo amžius yra iki 75 metų amžiaus imtinai.
  • Draudimo galiojimo teritorija – Rusija ir Baltarusija bei Europos, Azijos, Afrikos valstybės.
  • Draudimo bendrovė – ADB „Gjensidige“.

Daugiau informacijos apie Kelionių draudimą rasite čia.

 
Dėmesio! Jeigu praradote mokėjimo kortelę ar jos PIN kodą sužinojo kitas žmogus, nedelsdami ją blokuokite. Tai galite padaryti bet kuriuo paros metu paskambinę į UAB „Worldline Baltic“ tel.  8 5 215 1177. Užblokavus mokėjimo kortelę svetimi asmenys negalės pasinaudoti Jūsų kortelės sąskaitoje esančiais pinigais.

Pokategorės

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Skaityti daugiau